Gesonde kos = goeie gemoed
2009-11-02 23:10
Londen - Te veel geprosesseerde en vetterige kos, verhoog die risiko van depressie, het ‘n Britse studie bevind.
Daarenteen, het navorsers by die Universiteits-kollege in Londen gevind dat ‘n dieet ryk aan vars groente, vrugte en vis, die ontwikkeling van depressie kan voorkom.
Die studie het twee groepe vergelyk, een wat meestal vars kos eet en een wat gedroogde kos, geprosesseerde vleis, volroom suiwel-produkte en versoete nageregte eet.
Ander faktore soos oefening en of die deelnemers rook of nie, is ook in ag geneem.
Met ander faktore soos oefening en rook-gewoontes in ag geneem, blyk dit dat die groep wat die gesonde dieet volg, 26% minder kans het om depressie te ontwikkel as die groep wat geprosesseerde kos eet.
Die groep wat geprosesseerde kos eet het ‘n 58% hoër geneigdheid tot depressie.
Een van die hoof redes hiervoor, is skynbaar die hoë vlak van anti-oksidante in groente en vrugte.
Daar is al in vroeër studies bewys dat anti-oksidante help teen depressie.
Vis speel ook skynbaar ‘n groot rol aangesien dié kossoort baie poli-onversadigde vetsure bevat wat uiters goed is vir breinfunksie.
Hulle beweer ook dat ‘n dieet wat uit vars kos bestaan ook teen depressie beskerm aangesien dit ‘n wye verskeidenheid kossoorte bevat teenoor.
- Sapa